استاندارد سازی شارژرموبایل در چین

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تی ام سی نت، در بسیاری از موارد مشاهده می شود که بسیاری از کاربران از خرید شارژرهای اضافی برای تلفن های همراه جدیدی که خریداری می کنند و نیز در مواقعی که شارژر گوشی خود را به همراه ندارند شکایت دارند.بر این اساس مدیر آزمایشگاه فناوری …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تی ام سی نت، در بسیاری از موارد مشاهده می شود که بسیاری از کاربران از خرید شارژرهای اضافی برای تلفن های همراه جدیدی که خریداری می کنند و نیز در مواقعی که شارژر گوشی خود را به همراه ندارند شکایت دارند.
بر این اساس مدیر آزمایشگاه فناوری های ارتباطی چین که تحت نظارت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این کشور است اعلام کرد که استاندارد جدیدی برای شارژرهای تلفن همراه تا پایان سال جاری میلادی ارایه می شود که شامل سیاست دسترسی به استاندارد شبکه های تلفن های همراه خواهد بود.
بر این اساس قرار است هر شارژر با سه سیم مجزا ارایه شود که امکان شارژ همه گوشی های تلفن همراه از برندهای مختلفی را که در چین به فروش می رسد داشته باشد.
به این ترتیب کاربران نیازی به خرید شارژر اضافی برای دستگاه تلفن همراهشان نخواهند داشت و می توانند شارژرها را بنابر نیاز خود انتخاب کنند و هزینه ای که برای خرید خواهند پرداخت کمتر می شود.
بر اساس این گزارش اواخر سال ۲۰۰۹ میلادی اتحادیه جهانی مخابرات از ارایه استاندارد برای شارژرهای تلفن همراه خبر داد و در آن زمان چین اعلام کرد که از این حرکت پیروی می کند و هم اکنون اقدام به استاندارد سازی برای تلفن های همراه کرده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا