ویندوز آفیس ۲۰۱۰ برای ویندوز ۶.۵ ارایه می شود

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل جی اس ام آرنا، با ارایه نرم افزار Windows Office Mobile 2010 کاربران گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز موبایل ۶.۵ می توانند گوشی خود را به روزرسانی کرده و این نسخه را از فروشگاه Windows Phone Marketplace دانلود کنند.این نرم افزار ماه نوامبر سال گذشته در …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل جی اس ام آرنا، با ارایه نرم افزار Windows Office Mobile 2010 کاربران گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز موبایل ۶.۵ می توانند گوشی خود را به روزرسانی کرده و این نسخه را از فروشگاه Windows Phone Marketplace دانلود کنند.
این نرم افزار ماه نوامبر سال گذشته در نسخه بتا ارایه شد اما کاربران می توانند نسخه اصلی این نرم افزار را دانلود کرده و از فایل های ورد، پاورپوینت، اکسل و OneNote بهره ببرند.
با نسخه Windows Office Mobile 2010 کاربران فقط اطلاعات آفیس را باز نمی کنند بلکه می توانند به ویرایش مدارک و به روز رسانی آنها بپردازند.
کاربران همچنین می توانند اطلاعات و مدارک خود را از طریق SharePoint 2010 به اشتراک بگذارند. بر این اساس می توانند این اطلاعات را ببینند، آن ها را ویرایش کنند و نیز اقدام به بروزرسانی آنها کنند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا