گوگل روزی ۶۵ هزار گوشی اندروییدی می فروشد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ماکزیموم پی سی، به گفته اریک اشمیت روزانه ۶۵ هزار دستگاه گوشی اندروییدی در سراسر دنیا به فروش می رسد.به این ترتیب اگر آمار ارایه شده از سوی اریک اشمیت صحیح باشد ماهانه بیش از دو میلیون دستگاه گوشی اندروییدی فروخته می شود.بر این اساس گفته می …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ماکزیموم پی سی، به گفته اریک اشمیت روزانه ۶۵ هزار دستگاه گوشی اندروییدی در سراسر دنیا به فروش می رسد.
به این ترتیب اگر آمار ارایه شده از سوی اریک اشمیت صحیح باشد ماهانه بیش از دو میلیون دستگاه گوشی اندروییدی فروخته می شود.
بر این اساس گفته می شود میزان فروش گوشی های اندروییدی با تعداد گوشی های فروخته شده از سوی اپل که در سه ماهه پایانی سال گذشته به ۸.۷۵ میلیون دستگاه رسید به رقم مشابهی نزدیک می شوند.
بر اساس این گزارش هم اکنون ۳۴ مدل گوشی مجهز به سیستم عامل اندرویید در ۴۹ کشور دنیا وجود دارد.
البته گفته می شود این آمار خیلی دقیق نیست و ممکن است در یک روز کمتر از این میزان گوشی اندروییدی به فروش برسد.
بر اساس گزارش NPD فروش گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید در طول سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۰ از میزان فروش گوشی آیفون پیشی گرفت.
بر اساس این گزارش گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید حدود ۲۸ درصد کل فروش گوشی در آمریکا را به خود اختصاص داده این در حالی است که آی فون اپل فقط ۲۱ درصد بازار آمریکا را به خود اختصاص داده و گوشی های هوشمند بلک بری ۳۶ درصد کل فروش گوشی های هوشمند را در آمریکا در  اختیار دارد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا