معرفی گوشی پرفروش ال جی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی با امکانات بالا نسبت به قیمت مناسب ۱۳۵ هزار تومانی توانسته تمایل بیشتر علاقمندان این برند را به خود جلب کند.از مشخصه‌های اصلی KP500  ال جی می‌توان به صفحه نمایش لمسی سه اینچی با رزولوشنی برابر با ۴۰۰ در ۲۴۰ پیکسل اشاره کرد.Flash UI و قابلیت تشخیص …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی با امکانات بالا نسبت به قیمت مناسب ۱۳۵ هزار تومانی توانسته تمایل بیشتر علاقمندان این برند را به خود جلب کند.
از مشخصه‌های اصلی KP500  ال جی می‌توان به صفحه نمایش لمسی سه اینچی با رزولوشنی برابر با ۴۰۰ در ۲۴۰ پیکسل اشاره کرد.
Flash UI و قابلیت تشخیص دست ‌خط از جمله ویژگی‌هایی هستند که در این مدل ال جی تعبیه شده است.
پشتیبانی از زنگ‌های پلی‌فونیک ۶۴ کاناله و MP3 با قابلیت ساخت و دانلود زنگ، دفترچه تلفن تصویری و ظرفیت حداکثر ۱۰۰۰ عنوان، GPRS، EDGE، بلوتوث نسخه‌ی ۱/۲ به همراه A2DP، USB نسخه‌ی ۲.۰، مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML، چهار بازی از پیش نصب شده با پشتیبانی از قابلیت دانلود بازی، جاوا،‌ رادیو FM به همراه RDS،‌ سازمان‌دهنده،‌ یادداشت صوتی، هندزفری داخلی و‌ T9 ویژگی‌های کارآمدی هستند که به همراه گوشی موبایل ال جی مدل KP500 ارایه شده‌اند.
از دیگر مشخصه‌هایی که در این گوشی تعبیه شده است می‌توان به مرورگر اسناد و فایل‌های مختلف DOC، XLS و PDF اشاره کرد.
حافظه‌ی داخلی KP500 یک حافظه‌ی ۴۸ مگابایتی است که با استفاده از کارت‌های microSD قابل افزایش است. با این گوشی به راحتی می‌توان پیام‌های مختلفی مانند پیام‌های SMS، MMS، EMS و ای‌میل را ارسال و دریافت کرد.
یکی دیگر از قابلیت‌های کارآمد این گوشی را می‌توان دوربین ۳.۱۵ مگاپیکسلی آن با رزولوشنی برابر با ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل دانست.
دوربین گوشی KP500 ال جی به امکان فیلم‌برداری با حداکثر سرعت ۱۲ فریم در ثانیه مجهز است.
باتری KP500 یک باتری mAh 900 است که حداکثر برای ۳۵۰ ساعت در حالت استندبای و ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه مکالمه‌ی مفید عمر می‌کند.
این گوشی به دلیل افزایش استقبال مشتریان از فروش بالایی برخوردار شده  و در صدر پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا