گوشی دخترانه ی فیلیپس به بازار می آید

به گزاش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی جدید فیلیپس X606 نام دارد و از سه باند شبکه GSM پشتیبانی می کند.این گوشی با ابعاد ۱۶.۷×۵۰×۱۰۶.۵ میلیمتر، ۱۲۰ گرم وزن دارد و دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی TFT با وضوح تصویر ۲۴۰×۴۰۰ پیکسل و پشتیبانی از ۲۵۶ هزار رنگ است. …

به گزاش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی جدید فیلیپس X606 نام دارد و از سه باند شبکه GSM پشتیبانی می کند.
این گوشی با ابعاد ۱۶.۷×۵۰×۱۰۶.۵ میلیمتر، ۱۲۰ گرم وزن دارد و دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی TFT با وضوح تصویر ۲۴۰×۴۰۰ پیکسل و پشتیبانی از ۲۵۶ هزار رنگ است. صفحه نمایش خارجی گوشی هم OLED و پنهان است.
حافظه داخلی X606، ۴۵ مگابایت است که با کارت microSD امکان ارتقای آن تا هشت گیگابایت وجود دارد.
از دیگر ویژگی های X606 می توان به اتصالات بلوتوث با A2DP، miniUSB v2.0، دوربین پنج مگاپیکسلی با زوم خودکار، فلش LED و قابلیت ضبط ۳۰ فریم در ثانیه تصویر ویدیویی اشاره کرد.
مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML ، MIDP 2.0 و پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری MP3/WAV/AAC+ و MP4/H.263 از دیگر ویژگی های این گوشی است.
این گوشی دارای باتری لیتیوم یونی هزار میلی آمپری است که در حال مکالمه هشت ساعت و در حال آماده باش ۷۴۴ ساعت شارژ نگه می دارد.
گوشی X606 فقط در رنگ صورتی به بازار عرضه می شود اما درباره قیمت و زمان دقیق عرضه آن اطلاعی داده نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا