اولین گوشی ۴G را اسپرینت عرضه می کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، بر اساس گزارش اسپرینت اولین گوشی نسل چهارمی که قرار است راهی بازار شود EVO محصول شرکت تایوانی HTC است که گفته می شود پیشرفته ترین و پرسرعت ترین گوشی بی سیمی است که تا کنون تولید شده است. این گوشی قرار است چهارم ژوئن با …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، بر اساس گزارش اسپرینت اولین گوشی نسل چهارمی که قرار است راهی بازار شود EVO محصول شرکت تایوانی HTC است که گفته می شود پیشرفته ترین و پرسرعت ترین گوشی بی سیمی است که تا کنون تولید شده است.
این گوشی قرار است چهارم ژوئن با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه شود.
به نظر می رسد اقدام HTC برای تولید گوشی EVO به منظور رقابت با آیفون نسل چهارم که تقریبا همزمان با این گوشی ارایه می شود ساخته شده است.
اسپرینت امیدوار است با عرضه گوشی EVO اپراتورهایی مثل وریزون وایرلس و وودافون را که قرار است سال ۲۰۱۱ اولین گوشی های نسل چهارم خود را به بازار عرضه کنند به چالش بکشد.
اسپرینت امیدوار است این گوشی که دارای صفحه نمایش بزرگ، امکان دسترسی به وب و دارای دو دوربین است از فروش خوبی برخوردار شود.
اسپرینت اعلام کرده کاربران برای دسترسی به سرویس های اضافی می توانند ماهانه با پرداخت ۱۰ دلار به این سرویس ها دسترسی داشته باشند.
با استفاده از این سرویس کاربران به شبکه های پرسرعت برای وارد شدن به شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک دسترسی خواهند داشت.
اسپرینت همچنین اقدام به ارایه سرویس وایمکس برای کاربران کرده که به گزارش رویترز این شرکت هم اکنون در حال مذاکره جنرال الکتریک و سامسونگ است تا این سرویس را برای کتابخوان های الکترونیکی، دوربین، ماشین لباس شویی و تجهیزات پزشکی ارایه کند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا