مخابرات از سرویس دهی pap ها در سراسر ایران استقبال می کند

محمد خواجه پورمعاون وزیرارتباطات در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت :  برای حل مشکلات شرکت ندا روز گذشته جلسه ای با حضور رییس شورای رقابت ، اعضای هیات مدیره مخابرات ،مدیران یازده شرکت pap  معاونان وزیر، رییس کمیته مخابرات واعضای کمیسیون صنایع و معادن در مجلس برگزار شد.وی گفت: دراین نشست قرار شد تا …

محمد خواجه پورمعاون وزیرارتباطات در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت :  برای حل مشکلات شرکت ندا روز گذشته جلسه ای با حضور رییس شورای رقابت ، اعضای هیات مدیره مخابرات ،مدیران یازده شرکت pap  معاونان وزیر، رییس کمیته مخابرات واعضای کمیسیون صنایع و معادن در مجلس برگزار شد.
وی گفت: دراین نشست قرار شد تا مشکلات فی مابین این شرکت ها  ومخابرات  به صورت عادلانه حل و فصل شود وبا نظارت سازمان تنظیم مقررات در این زمینه  یک راه حل  کلی ومنطقی اتخاذ شود.
وی افزود: شرکت مخابرات از پیشنهادات شرکت هایpap استقبال می کند وقرار شده با نظارت سازمان تنظیم مقررات، این شرکت ها بتوانند در سراسر کشور سرویس ارائه کنند.
 خواجه پور با اشاره به اظهارنظرمدیرعامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر مشارکت مخابرات با شرکت های یازده گانه pap اظهار داشت: شرکت مخابرات نیزهم اکنون به عنوان بخش خصوصی محسوب می شود که در حوزه دسترسی مذاکراتی را انجام داده است.
 معاون وزیر همگام شدن با تغییرات  تکنولوژی را از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست عنوان کرد و گفت:قراراست کارگروهی دراین حوزه فعال شود تا با کنترل نهایی بتواند مطابق با تحولات روز جهان  سرویس های بهتر و با کیفیت تر ارائه کند.
۱۱۷/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا