اعتراض سهامداران مخابرات به بورس ادامه دارد

حمید امینی کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت:در مجمع مخابرات سود هر سهم با نظر سهامداران و اعضای مجمع ۳۰۰ریال  به تصویب رسید که این مساله منجر به خوشحالی بسیاری ازسهامداران شد. به گفته وی این درحالیست که ارائه اطلاعات اشتباه و غلط در مورد سود هر سهم مخابرات قبل …

حمید امینی کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت:در مجمع مخابرات سود هر سهم با نظر سهامداران و اعضای مجمع ۳۰۰ریال  به تصویب رسید که این مساله منجر به خوشحالی بسیاری ازسهامداران شد.
به گفته وی این درحالیست که ارائه اطلاعات اشتباه و غلط در مورد سود هر سهم مخابرات قبل از برگزاری مجمع باعث شد تا  برخی سهامداران اقدام به فروش سهام خود کنند.
وی افزود :بازار سهام در روزهای قبل از برگزاری مجمع پذیرای بسیاری از شایعات بود و برخی از مسوولان بورسی نیز با اطلاعات غلط به این شایعات دامن زدند.
وی تصریح کرد : ارائه اطلاعات اشتباه از سوی سازمان بورس، باعث از بین رفتن اعتماد سهامداران شد که در نهایت  با فروش  سهام خود ، متضررشدند.
وی تصریح کرد: با گذشت  شش روز از برگزاری مجمع، همچنان اعتراض سهامداران  به سازمان بورس و اوراق مشارکت ادامه دارد .
این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد :طبق آمار ارائه شده از سوی شرکت بورس و برآورد ها از تالار شیشه ای قبل از برگزاری مجمع مخابرات به دلیل ارائه اطلاعات اشتباه در مورد سود هر سهم مخابرات  از سوی سازمان بورس بالغ بر ۳۵۰ هزار سهم به فروش رسید.
تصویب سود ۳۰۰ ریالی هرسهم شرکت مخابرات ایران درسومین مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت اعتراض سهامداران را در پی داشته که همچنان ادامه دارد.
۱۶۱/۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا