همایش مدیریت درآمدها و بیلینگ مخابراتی برگزار می شود

به گزارش موبنا، همایش مدیریت درآمدها و بیلینگ مخابراتی (Telecom Revenue Management & Billing Optimization ) در شهر کوالالامپور مالزی ۲۷ و ۲۸ جولای مصادف با پنجم و ششم مرداد ماه برگزار می شود.این همایش که با حضور ۱۴ سازمان و شرکت از ۱۰ کشور برگزار می شود وقرار است به مسائلی پیرامون درآمدهای جاری، …

به گزارش موبنا، همایش مدیریت درآمدها و بیلینگ مخابراتی (Telecom Revenue Management & Billing Optimization ) در شهر کوالالامپور مالزی ۲۷ و ۲۸ جولای مصادف با پنجم و ششم مرداد ماه برگزار می شود.
این همایش که با حضور ۱۴ سازمان و شرکت از ۱۰ کشور برگزار می شود وقرار است به مسائلی پیرامون درآمدهای جاری، امنیت خطوط تولید با استفاده از کمترین امکانات، بودجه کم و منابع محدود برای به دست آوردن بیشترین سود و نیز چگونگی استفاده از سیستم ها و فرآیندهای موجود پرداخته شود.
در این همایش سخنگوهایی از ۱۴ سازمان مختلف و ده کشورگردهم جمع می شوند تا پیرامون اپراتورهای مختلف در منطقه به بحث و تبادل نظر بپردازند.
این همایش با حضور ۲۳ اپراتور و ارایه دهنده سرویس های مخابراتی و ارتباطی برگزار می شود که از اپراتورهای ایرانی هم برای شرکت در این همایش دعوت شده اند.
در این همایش قرار است به عملکرد شرکت تلکام مالزی (Telekom Malaysia) در زمینه ارایه سرویس ها، صورت حساب ها، سیستم شبکه و سیستم هوشمند تجاری پرداخته شود.
همچنین عملکرد شرکت تله نور (Telenor) که بر روی بخش پشتیبانی امنیتی و ارایه استاندارد KPI برای افزایش و ارتقای سطح عملکردی کار می کند، بررسی می شود.
شرکت Tigo Lao هم که در زمینه افزایش اتصالات اینترکانشکشن و کنترل کیفی و پروسه ثبت مشتری به لحاظ امنیتی فعالیت می کند و نیز تلسترا که بر روی کنترل درآمد و یکپارچگی و افزایش توانایی به منظور بهبود بخش تجاری متمرکز شده مورد بررسی قرار می گیرند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا