تشریح برنامه‌های اجرا شده برای نمایندگان مجلس

به گزارش سازمان خبری موبنا ، به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس محمد خواجه پور، اظهار داشت: بر همین اساس و از ابتدای سال جاری تاکنون نمایندگان مجلس با حضور در شرکت خدمات هوایی پیام و شرکت ارتباطات سیارایران، از نزدیک در جریان تلاش‌های انجام شده قرار گرفتند.وی افزود: نمایندگان با …

به گزارش سازمان خبری موبنا ، به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس محمد خواجه پور، اظهار داشت: بر همین اساس و از ابتدای سال جاری تاکنون نمایندگان مجلس با حضور در شرکت خدمات هوایی پیام و شرکت ارتباطات سیارایران، از نزدیک در جریان تلاش‌های انجام شده قرار گرفتند.
وی افزود: نمایندگان با حضور موثر خود در مجموعه شرکت خدمات هوایی پیام از روند تلاش‌های صورت گرفته و وهاب پستی و منطقه ویژه اقتصادی پیام که بخشی از آن با سرمایه بخش خصوصی اجرایی شده قرار گرفتند.
خواجه پور خاطر نشان کرد: همچنین پیرو جلساتی که در مجلس و در حوزه تلفن همراه برگزار شده بود اعضای کمیسیون صنایع مجلس با حضور در شرکت ارتباطات سیار و با مشاهده تلاش‌های انجام شده و گزارش مسوولان ذی ربط، این دیدار را مفید ارزیابی کردند.
وی ادامه داد: در این دیدار برنامه‌های آینده شرکت، فرصت‌ها و مشکلاتی که پیش روی توسعه شبکه ارتباطات سیار کشور قرار دارند ارایه شد.
معاون حقوقی و امور مجلس تصریح کرد: تلاش‌هایی به منظور معرفی ابعاد مختلف فعالیت‌های وزارت ارتباطات در حوزه‌های مدیریتی و نظارت و همچنین وظایف جدید این مجموعه در حال انجام است.
وی تأکید کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعمال حاکمیتی خود را از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر کیفیت خدمات و نحوه خدمت رسانی در شرکت‌های فعال این حوزه انجام می‌دهد. 
 117/161

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا