تلفن همراه از کرج تا سد امیرکیبر صد در صد پوشش دهی دارد

ایرج اسداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج افزود: به دنبال تلاشهای صورت گرفته موفق شدیم پوشش دهی تلفن همراه از کرج تا سد امیرکبیر را به صد در صد برسانیم که این امر، موفقیت بسیار خوبی محسوب می شود.وی ادامه داد: در گذشته این پوشش دهی در برخی نقاط در مسیر یادشده کم …

ایرج اسداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج افزود: به دنبال تلاشهای صورت گرفته موفق شدیم پوشش دهی تلفن همراه از کرج تا سد امیرکبیر را به صد در صد برسانیم که این امر، موفقیت بسیار خوبی محسوب می شود.
وی ادامه داد: در گذشته این پوشش دهی در برخی نقاط در مسیر یادشده کم بود اما کم کم افزایش یافت تا اینکه به مرحله صد درصدی رسید.
این مسئول بیان کرد: در اسفند ۸۸ حدود یک میلیون و ۶۵۰ هزار شماره تلفن همراه در غرب استان تهران وجود دارد که این رقم در مقایسه با برخی مناطق کشور بسیار بالا است.
وی عنوان کرد: در تیرماه سال ۸۷، ۸۰۰ هزار شماره تلفن همراه در غرب استان تهران وجود داشت درحالیکه در اسفندماه ۸۸ این عده به یک میلیون و ۶۵۰ هزار شماره رسیده است.
تعداد مشترکان تلفن همراه در غرب استان تهران بسیار چشمگیر است
وی اظهار داشت: همچنین تعداد مشترکان تلفن همراه در غرب استان تهران در تیرماه سال ۸۷، ۶۰۵ هزار مشترک بود درحالیکه این عدد در حال حاضر بسیار بیشتر شده و افزایش چشمگیری یافته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: تا ابتدای تیرماه سال ۸۷، ۳۷۱ سایت راه اندازی شده درحالیکه این عدد در اسفند ۸۸ به ۵۵۱ مورد رسید که این امر از رشد ۴۹ درصدی حکایت می کند.
اسداللهی اضافه کرد: قدمت استفاده از تلفن همراه بیش از ۳۰ سال است و در سال ۶۷ نیز اقدام در زمینه طراحی شبکه تلفن همراه در کشور ما انجام شد.
وی عنوان کرد: در سال ۷۲ تجهیزات مورد نیاز خریداری و به کشور وارد شد و در سال ۷۳ نیز فاز اول تلفن همراه با ۹ هزار و ۲۰۰ شماره در تهران آغاز شد.
کرج جزو شهرهایی بود که بعد از تهران به این شبکه پیوست
این مسئول بیان کرد: کرج جزو شهرهایی بود که بعد از تهران به این شبکه پیوست که این اتفاق تنها کمی پس از اجرای فاز اول تلفن همراه در شهر تهران صورت گرفت.
وی اضافه کرد: در سال ۸۸، کل تلفن همراه در سطح کشور ۳۷ میلیون شماره بود و هزار و ۱۰۰ شهر کشور زیر پوشش این شبکه قرار داشت.
اسداللهی افزود: تونل کندوان اولین تونلی بود که به پوشش همراه مجهز شد که این امر بسیار مطلوب بود و موفقیت بزرگی به شمار می آمد.
کرج از نظر تعداد مشترک و مشاره جزو مناطق اول در کشور است
وی ادامه داد: در حال کرج از نظر تعداد مشترک و تعداد مشاره جزو مناطق اول کشور است و رتبه خوبی در این خصوص دارد.
این مسئول یادآور شد: البته استانهای دیگری از جمله اصفهان، تهران و فارس نیز در این زمینه در وضعیت مطلوبی هستند و تعداد مشترک و تعداد شماره تلفن همراه در آنها قابل توجه است.
وی در خصوص اثر ساطع شده از BTS ها نیز اظهار داشت: این اثر هیچ ضرری برای سلامتی انسان ندارد و نباید در این خصوص به خود نگرانی راه دهیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: در مواردی ممکن است اثرات منفی گوشی موبایل بیشتر از BTS باشد و مصرف کنندگان گوشی موبایل باید در زمان خرید این محصول همه موارد لازم را در نظر داشته باشند و به استانداردها توجه کنند.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا