بیلینگ همراه اول نه ماه دیگربه اتمام می رسد

 وحید صدوقی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: طبق قراد سال ۸۵ شرکت صایران با همراه اول ، با خرید نرم افزارهایی از دانشگاه خواجه نصرالدین، بخش مرکز پشتیبانی این اپراتور بومی شد. به گفته وی، این قرار داد باعث شد در آن زمان ظرفیت سیستم بیلینگ این اپراتور تا ۵/۱۶ …

 وحید صدوقی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: طبق قراد سال ۸۵ شرکت صایران با همراه اول ، با خرید نرم افزارهایی از دانشگاه خواجه نصرالدین، بخش مرکز پشتیبانی این اپراتور بومی شد.
به گفته وی، این قرار داد باعث شد در آن زمان ظرفیت سیستم بیلینگ این اپراتور تا ۵/۱۶ مشترک دائمی توسعه پیدا کند و مرکز پشتیبانی امورمشترکان توسط این نرم افزار بومی سازی شد.
 وی با اشاره به اینکه بخشی از مرکز صورت حساب گیری همراه اول توسط صاایران انجام شده، ادامه داد: قرار است این شرکت با مبلغ ۲۶ میلیارد تومان چند ماژول باقی مانده این قرارداد را  با تجهیزاتی که همراه اول تهیه می کند، ظرف ۹ ماه آینده به اتمام برساند.
 وی ادامه :بخش سخت افزارنیز این پروژه با هزینه  ۳۰ میلیارد تومانی از سوی همراه اول پرداخت می شود.
قرار بود شرکت صاایران با مبلغی بالغ بر ۱۱۰میلیارد تومان اقدام به پیاده سازی این سیستم کند. اما با گذشت نزدیک چهار سال هنوز این سیستم راه اندازی نشده و پروژه ای که قرار بود از مردادماه سال  ۸۶ مشترکان تلفن همراه را با محاسبه جدید و بدون نقص صورتحساب های خود ذوق زده کند، با رکود مواجه است .
در شرایط فعلی سیستم صورتحساب گیری همراه اول به صورت دستی و توسط نیروهای داخلی راه اندازی شده که به اعتقاد کارشناسان قابل اعتماد نیست و نمی تواند همانند سیستم متمرکز بیلینگ عمل کند.
۱۸۲/۱۶۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا