ساکنان “شهر آهنگ” نوکیا آماده رای گیری می شوند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، جشنواره شهر آهنگ نوکیا که از چهار اسفند آغاز شده بود، در حالی مرحله اول را پشت سر می گذارد که بیش از ۶۰۰ نفر در این مدت ثبت نام کرده و بیش از ۱۵۰ آهنگ وارد دور دوم شده اند و اکنون …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، جشنواره شهر آهنگ نوکیا که از چهار اسفند آغاز شده بود، در حالی مرحله اول را پشت سر می گذارد که بیش از ۶۰۰ نفر در این مدت ثبت نام کرده و بیش از ۱۵۰ آهنگ وارد دور دوم شده اند و اکنون نیز کلیه علاقه مندان می توانند آهنگ مورد علاقه خود را از طریق سایت انتخاب نمایند.
 “وحید کاظمی نجف آبادی” مدیر بازاریابی نوکیا در ایران، در این رابطه گفت:” در حدود دو ماه از آغاز جشنواره شهر آهنگ نوکیا می گذرد و در حال حاضر نیز بیش از ۶۰۰ نفر از اقصی نقاط کشور در سایت ثبت نام کرده و بیش از ۱۵۰ آهنگ از سبک های مختلف پاپ، محلی و سنتی با موفقیت وارد مرحله دوم شده و برای رای گیری آماده شده اند.
وی افزود: این گواه موفقیتی است که ما در مسیر هدفمان در زمینه پیدا کردن استعدادهای ایرانی کسب کرده ایم.”
وی ادامه داد: این مرحله تا ۱۵ خرداد ادامه پیدا می کند که در نهایت هشت آهنگ توسط عموم انتخاب می گردد.
 اکنون کلیه علاقه مندان می توانند به سایت اصلی جشنواره،  http://www.shahrahang.com  مراجعه کرده و به آهنگ مورد علاقه خود رای دهند.
هریک از هشت اثر برگزیده در این مرحله برنده یک میلیون تومان هدیه نقدی بوده و در پایان نیز ۳ نفر از میان آنها توسط هیئت داوران انتخاب گردیده که مرحله پایانی و هیجان انگیز جشنواره در انتظار آنها خواهد بود. نهایتاً یک نفر نیز از آنها به عنوان برنده نهایی جشنواره انتخاب می گردد که این شانس را خواهد داشت ۵ هزار نسخه آلبوم از موسیقی خود را منتشر نماید.        
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت http://www.shahrahang.com مراجعه کنید.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا