MTN اسپانسر جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نیوویژن، MTN از سال ۱۹۹۴ کار خود را آغاز کرد و در ۲۱ کشور در آفریقا، آسیا و خاورمیانه سرویس ارایه می دهد.در ماه دسامبر ۲۰۰۹ این شرکت ۱۱۶ میلیون مشترک داشت و هم اکنون MTN Group به عنوان اسپانسر جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی به …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نیوویژن، MTN از سال ۱۹۹۴ کار خود را آغاز کرد و در ۲۱ کشور در آفریقا، آسیا و خاورمیانه سرویس ارایه می دهد.
در ماه دسامبر ۲۰۰۹ این شرکت ۱۱۶ میلیون مشترک داشت و هم اکنون MTN Group به عنوان اسپانسر جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی به کاربران سرویس ارایه می دهد.
این شرکت همچنین اقدام به ارایه سرویس MTN Mobile Money در اوگاندا کرده و به تازگی تعداد مشترکان این سرویس به یک میلیون مشترک رسیده است. با افزایش شمار کاربران سرویس MTN Mobile Money اوگاندا بیشترین میزان رشد را در سرویس انتقال پول داشته است.
سرویس MTN Mobile Money  از سال ۲۰۰۹ در اوگاندا راه اندازی شد و از آن زمان تا حدودی توانست شکاف سرویس های مالی این کشور را از بین ببرد.
هم اکنون بیش از هزار فروشگاه سرویس MTN Mobile Money را در سراسر اوگاندا ارایه می دهند که امکان انتقال پول را زمانی که کاربران در حال حرکت هستند فراهم می کند.
بر اساس این گزارش بیش از ۶۰ درصد مشترکانی که از این سرویس استفاده می کنند در مناطق روستایی زندگی می کنند و بدون شک این سرویس نقش مهمی در زندگی میلیون ها اوگاندایی بازی می کند.
MTN اعلام کرده از این هفته در صدد ثبت اطلاعات و جزییات کاربران برای ارایه سرویس MTN Mobile Money است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا