ساماندهی نیروهای انسانی در مجموعه وزارت ارتباطات

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس محمود هراتیان نژادی، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های وزارت ارتباطات در بحث اصلاح ساختار سازمانی، اصلاح ترکیب این ساختار و نیروهای انسانی است. وی افزود: طی سال‌های گذشته، انواع عضویت‌های مختلف در مجموعه وزارت وجود داشته که این عضویت‌های متنوع …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس محمود هراتیان نژادی، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های وزارت ارتباطات در بحث اصلاح ساختار سازمانی، اصلاح ترکیب این ساختار و نیروهای انسانی است.
وی افزود: طی سال‌های گذشته، انواع عضویت‌های مختلف در مجموعه وزارت وجود داشته که این عضویت‌های متنوع در عمل مشکلاتی را به وجود آورده است.
 هراتیان نژادی در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این راستا، گفت: بخشی از جابجایی ها با توجه به ابلاغ سیاست‌های دولت مبنی بر تسهیل انتقال به شهرستان‌ها عملیاتی می‌شود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های مجموعه وزارت، بکارگیری از رویه‌های دولت الکترونیکی به منظور عملیاتی کردن شعار دولت دهم به عنوان نخستین دولت الکترونیکی است.
وی تأکید کرد: از سوی دیگر و با توجه به تشکیل ادارات کل استانی، امکان انتقال همکاران به این ادارات کل نیز وجود خواهد داشت.
قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیبانی در خصوص آخرین وضعیت تشکیلات تفصیلی وزارت نیز تصریح کرد: در حال حاضر و با هماهنگی مجموعه مدیران و معاونان وزارت در حال تدوین تشکیلات تفصیلی وزارت هستیم که با تلاش های در دست انجام، تا پایان ماه جاری نهایی خواهد شد.
۱۱۷/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا