واردکنندگان قانونی گوشی تلفن همراه مجبور به ادامه فعالیت هستند

مدیرعامل شرکت “پارس  کامتل” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون بازار تلفن همراه به دلیل  تداوم کاهش خریدوفروش، به بازاری سرد و کم رونق  تبدیل شده است. “حسین پاینده” خاطرنشان کرد: بالا بودن تعرفه واردات، کاهش قدرت خرید مردم و وضعیت نامناسب اقتصادی از جملعه دلایل …

مدیرعامل شرکت “پارس  کامتل” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون بازار تلفن همراه به دلیل  تداوم کاهش خریدوفروش، به بازاری سرد و کم رونق  تبدیل شده است.
 “حسین پاینده” خاطرنشان کرد: بالا بودن تعرفه واردات، کاهش قدرت خرید مردم و وضعیت نامناسب اقتصادی از جملعه دلایل اصلی می باشدکه به بی رونق تر شدن این بازار دامن زده است.
وی افزود: علیرغم بی رونقی بازار تلفن همراه ، فعالان غیرقانونی به سهولت به عرضه گوشی های قاچاق می پردازند و با عرضه آنها با قیمت ارزان تر نسبت به گوشی های گارانتی دار، تمایل متقاضیان را به خود جلب می کنند.
پاینده ادامه داد: حضور کمرنگ شرکت های واردکننده قانونی گوشی موبایل در سطح بازار تلفن همراه و در پی آن عدم مبارزه جدی با قاچاق این کالای ارتباطی از سوی نهادهای دولتی متاسفانه باعث شده شرکت های واردکننده گوشی به ورطه برشکستگی کشیده شوند.
شرکت پارس کامتل هم اکنون به عرضه گوشی های سونی اریکسون ، ال جی، موتورولا و اچی تی سی  در بازار تلفن همراه می پردازد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا