واگذاری اپراتور سوم به تأمین تله‌کام بابت رد دیون دولت نبوده است

رضا تقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با رد این موضوع که واگذاری پروانه اپراتور سوم به “تأمین تله‌کام ” یکی از شرکت‌های زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی بابت رد دیون دولت بوده اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.وی افزود: قرار است این شرکت حق‌الامتیاز استفاده از این پروانه …

رضا تقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با رد این موضوع که واگذاری پروانه اپراتور سوم به “تأمین تله‌کام ” یکی از شرکت‌های زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی بابت رد دیون دولت بوده اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.
وی افزود: قرار است این شرکت حق‌الامتیاز استفاده از این پروانه را به وزارت ارتباطات بدهد و این پول نیز که در واقع از آن دولت است، به خزانه واریز می‌شود.
به گفته وی، دیونی که دولت دارد و بحث آن را رئیس جمهور نیز در جمع کارگران مطرح کرد، مبالغی ۴۰ – ۳۰ ساله است که جمع شده و دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی در اصل پول مردم و پول تأمین اجتماعی است.
تقی پور یادآور شد: بنابه گفته رئیس جمهور، در برنامه پنجم نیز رد این دیون و تأمین آنها دیده شده و بستگی دارد که چقدر ظرفیت داشته باشد. هر سال معمولاً (حداقل در دو دولت نهم و دهم که این طور بوده) حجم این دیون کمتر شده، یعنی هر سال یک مبلغی را در بودجه دیده‌اند و بهشان پرداخت کرده‌اند.
وزیر ارتباطات تصریح کرد: طبیعتاً این عدد آنقدر درشت است که با واگذاری اپراتور سوم حل نمی‌شود و ما نیز همچنین برنامه‌‌ای نداریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا