دو سیم کارته ال جی به بازار می آید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی های دو سیم کارته محبوبیت زیادی در بازار یافته اند بنابراین بسیاری از تولید کنندگان اقدام به تولید این مدل گوشی ها کرده اند. بر این اساس ال جی هم از گوشی دو سیم کارته GX500 رونمایی کرد.گوشی GX500 از چهار باند …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی های دو سیم کارته محبوبیت زیادی در بازار یافته اند بنابراین بسیاری از تولید کنندگان اقدام به تولید این مدل گوشی ها کرده اند. بر این اساس ال جی هم از گوشی دو سیم کارته GX500 رونمایی کرد.
گوشی GX500 از چهار باند شبکه GSM (850/900/1800/1900) برای یک سیم کارت و برای سیم کارت دیگر از سه باند شبکه GSM (900/1800/1900) پشتیبانی می کند.

دو سیم کارته ال جی به بازار می آید

گوشی GX500 با ابعاد ۱۳×۴/۵۳×۹/۱۰۸ میلیمتر ۱۱۸ گرم وزن دارد.
صفحه نمایش این گوشی سه اینچی لمسی با وضوح تصویر ۴۰۰×۲۴۰ پیکسل و پشتیبانی از ۲۵۶ هزار رنگ است و از حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر پشتیبانی می کند.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به امکان وارد کردن هزار نام در دفتر تلفن، ۴۰ مگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۱۶ گیگابایت، پشتیبانی از اتصالات Wi-Fi، بلوتوث با A2DP و microUSB  اشاره کرد.
دوربین این گوشی ۵ مگاپیکسلی است و از زوم خودکار و قابلیت ضبط ویدیو پشتیبانی می کند.
مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML ، رادیو استریو FM با RDS و پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری MP3/WAV/eAAC+ و MP4/H.263 از دیگر امکانات این گوشی است.
باتری GX500، ۱۵۰۰ میلی آمپری لیتیوم پلیمری است و فقط در رنگ مشکی به بازار عرضه می شود اما درباره قیمت و زمان دقیق عرضه این گوشی هنوز اطلاعی داده نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا