سیمکارت امین جزء پروانه اپراتوراول محاسبه می شود

وحید صدوقی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: آمار مشترکان سیمکارت  امین همراه اول در مجموعه  تعداد مشترکان پروانه این اپراتور، افزوده می شود.وی با بیان اینکه این نوع سیمکارت توسط همراه اول در حال عرضه شدن است ، اظهار داشت: اما در حاضر سیمکارتی که تنها از طریق آن ارسال …

وحید صدوقی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: آمار مشترکان سیمکارت  امین همراه اول در مجموعه  تعداد مشترکان پروانه این اپراتور، افزوده می شود.
وی با بیان اینکه این نوع سیمکارت توسط همراه اول در حال عرضه شدن است ، اظهار داشت: اما در حاضر سیمکارتی که تنها از طریق آن ارسال پیامک امکان پذیر باشد، عرضه نشده است.
صدوقی با اشاره به اینکه همراه اول با توجه به نیاز بازار سیمکارت  عرضه می کند، افزود: بر اساس برنامه، همراه اول در سال جاری سه میلیون سیمکارت عرضه خواهد کرد.
 قرار بود شرکت ارتباطات سیارایران  سیمکارت های مخصوص ارسال پیامک خود را با نام تجاری “قاصدک ” به مشترکان عرضه کند.
از قابلیت های نرم افزاری سیمکارت امین می توان به نصب روی انواع گوشی تلفن همراه ، نمایش موقعیت وسیله نقلیه روی نقشه جغرافیایی ، نمایش سرعت و جهت حرکت وسیله نقلیه ، ارسال فرامین مختلف برای خودرو و تغییر تنظیمات از طریق تلفن همراه اشاره کرد.
سیمکارت امین با سامانه رد یاب (gsm / gprs / gps) در قالب یک جعبه سخت افزاری روی خودرو نصب می شود و می توان با دریافت و ارسال mms از طریق سیم کارت تعبیه شده در سامانه حفاظتی و کنترل خودرو به موقعیت جغرافیایی آن را تعیین کرد.
سیمکارت امین در تمامی محدوده پوشش شبکه ارتباطات سیار ایران و درشهرها ، روستاها و جاده های اصلی کشور قابلیت آنتن دهی دارد.
این درحالی است که سیمکارت قاصدک فقط قابلیت ارسال پیامک را دارد.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا