۹۰ درصد فنلاندی ها نوکیا دارند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، تحقیقات دانشگاه هلسینکی نشان داده که نوکیا بیشترین سهم بازار را در کشور خود دارد، این در حالی است که سامسونگ با رتبه دوم فقط توانسته ۵ درصد سهم این بازار را به خود اختصاص دهد.این تحقیقات که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ صورت گرفت نشان …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، تحقیقات دانشگاه هلسینکی نشان داده که نوکیا بیشترین سهم بازار را در کشور خود دارد، این در حالی است که سامسونگ با رتبه دوم فقط توانسته ۵ درصد سهم این بازار را به خود اختصاص دهد.
این تحقیقات که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ صورت گرفت نشان داد که استفاده از مودم های و ترمینال های اطلاعاتی از ۰.۶ درصد هم اکنون ۷.۸ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است.
با این حال گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل سیمبیان در کشور فنلاند جزو پرفروش ترین و پرکاربردترین تلفن های همراه شناخته نشدند.
در بخش سیستم عامل ها، سری ۴۰ نوکیا بیش از سایر نسخه های این سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که ۵۰ درصد سهم بازار فنلاند را در اختیار دارد. در حالی که سیمبیان فقط ۲۲ درصد سهم بازار را در دست دارد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا