سهامداران مخابرات دنیای اقتصاد را تحریم کردند

به گزارش سازمان موبنا روزنامه دنیای اقتصاد  به عنوان یکی از روزنامه های رسمی کثیر الانتشاربرای درج آگهی مجمع شرکت مخابرات انتخاب شده بودکه در سومین مجمع سالیانه شرکت مخابرات از سوی سهامداران حذف و تحریم  شد.سهامداران مخابرات با اعلام اینکه روزنامه مذکور اخبار مربوط به سهام مخابرات را جهت داردرج  می کند خواستار تحریم این روزنامه شدند …

به گزارش سازمان موبنا روزنامه دنیای اقتصاد  به عنوان یکی از روزنامه های رسمی کثیر الانتشاربرای درج آگهی مجمع شرکت مخابرات انتخاب شده بودکه در سومین مجمع سالیانه شرکت مخابرات از سوی سهامداران حذف و تحریم  شد.
سهامداران مخابرات با اعلام اینکه روزنامه مذکور اخبار مربوط به سهام مخابرات را جهت داردرج  می کند خواستار تحریم این روزنامه شدند که بدلیل اکثریت آرا پیشنهاد مذکور تایید شد.
این در حالی است که مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و برخی از سهامداران حاضر در مجمع ، روزنامه  فناوران را به جای روزنامه دنیای اقتصاد پیشنهاد دادند که  بدلیل حساس بودن این مساله تصمیم گیری در این باره  به وقت دیگری موکول شد.
هم اکنون روزنامه اطلاعات  تنها روزنامه رسمی برای درج آگهی مجمع اعلام می باشد که با تشویق سهامداران مخابرات نیز همراه بوده است.
۱۸۲/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا