فروش گوشی های مایکروسافت آغاز شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، گوشی های Kin مایکروسافت برای دسترسی به شبکه های اجتماعی طراحی شده است.گوشی Kin One از طراحی چهار گوش و مربع شکل برخوردار است و با قیمت ۵۰ دلار به بازار عرضه می شود اما گوشی Kin Two مستطیل شکل است و با قیمت ۱۰۰ …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، گوشی های Kin مایکروسافت برای دسترسی به شبکه های اجتماعی طراحی شده است.
گوشی Kin One از طراحی چهار گوش و مربع شکل برخوردار است و با قیمت ۵۰ دلار به بازار عرضه می شود اما گوشی Kin Two مستطیل شکل است و با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار می آید.
بر اساس گزارش ورایزون، کاربران می توانند این گوشی ها را به شکل آنلاین سفارش دهند یا از طریق فروشگاه های این شرکت تا اواخر هفته آینده خریداری کنند.
هر دو این گوشی ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند، هر دو دارای صفحه نمایش لمسی هستند، به شکل کشویی باز می شوند و امکان دسترسی به Wi-Fi را دارند.
گوشی Kin Two دارای صفحه نمایش LCD بزرگ تر و دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت HD است در حالی که گوشی Kin One دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی است.
هیچکدام از این گوشی ها از اسلات کارت پشتیبانی نمی کنند.
حرکت مایکروسافت برای طراحی و تولید بخش سخت افزاری این گوشی ها اقدام مهمی به شمار می رود زیرا این شرکت بیشتر بر روی نرم افزار و تولید سیستم عامل فعالیت می کند و این نرم افزارها را به شرکت های دیگر به فروش می رساند.
به نظر می رسد مایکروسافت با ساخت گوشی های Kin بتواند در برابر رقبای بزرگی چون اپل و گوگل که با ساخت گوشی های مبتنی بر اندرویید سهم زیادی از بازار تلفن همراه را در طول سال گذشته به خود اختصاص داد رقابت کند.
بر اساس گزارش In-Stat ، در طول سال گذشته مایکروسافت ۱/۱۳ درصد از میزان فروش نرم افزار برای گوشی های هوشمند را در آمریکا به خود اختصاص داد و بعد از RIM در جایگاه سوم قرار گرفت.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا