گرسو لوکس دیگری راهی بازار کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گرسو در تولید گوشی Grand Monaco Sport از نوعی چرم کربن اصل استفاده کرده که در ساخت اتومبیل های مسابقه به کار برده می شود و مهمترین ویژگی این دستگاه به شمار می رود.چرمی که در تولید این گوشی به کار برده شده …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گرسو در تولید گوشی Grand Monaco Sport از نوعی چرم کربن اصل استفاده کرده که در ساخت اتومبیل های مسابقه به کار برده می شود و مهمترین ویژگی این دستگاه به شمار می رود.
چرمی که در تولید این گوشی به کار برده شده به لحاظ پرداخت، استقامت و تزیینات آن بسیار گران است اما به لحاظ وزنی بسیار سبک است به طوری که از موادی مثل استیل و آلومینیوم سبک تر است.
صفحه کلید گوشی Sport از باریک ترین نوع استیل ساخته شده که بر روی آن از آلیاژهای پیشرفته تیتانیوم که در برابر عوامل مکانیکی مقاوم است استفاده شده است.
شماره ها و حروف با لیزر بر روی کلیدها حک شده و کلیدهای ناوبری از استیلی که در تجهیزات پزشکی استفاده می شود بکار برده شده است.
گوشی Grand Monaco Sport در دو مدل راهی بازار می شود که یکی از سرامیک و چرم مشکی و مدل دیگر با سرامیک و چرم متالیک مزین شده است.
گرسو این امکان را برای کاربران فراهم کرده که می توانند گوشی خود را بر اساس سلایق شخصی خود سفارش دهند.
درباره ویژگی های فنی این گوشی اطلاعی داده نشده اما با قیمت ۱۸۵۰ یورو راهی بازار می شود.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا