افزایش ۴۸ درصدی سود سهام مخابرات در سال ۸۸

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در مجمع عمومی شرکت مخابرات “سید مصطفی سید هاشمی” �%۱ییس سومین مجمع عادی مخابرات اعلام کرد: سومین مجمع مخابرات به منظور شفافیت صورت های مالی و اعلام سود به سهامداران زودتر از موعد مقرر برگزار شد. وی افزود :منافع حاصل از سود مخابرات باید هر چه سریعتر به سهامداران …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در مجمع عمومی شرکت مخابرات “سید مصطفی سید هاشمی” �%۱ییس سومین مجمع عادی مخابرات اعلام کرد: سومین مجمع مخابرات به منظور شفافیت صورت های مالی و اعلام سود به سهامداران زودتر از موعد مقرر برگزار شد.
وی افزود :منافع حاصل از سود مخابرات باید هر چه سریعتر به سهامداران برسد.
رییس سومین مجمع عمومی مخابرات تصریح کرد، سومین مجمع عمومی مخابرات با وجود اینکه مخابرات دارای ۳۰ شرکت استانی و شرکت ارتباطات سیار است و تمامی مجامع ۳۱ شرکت را تا تاریخ ۲۹ فروردین برگزار کرده و هم اکنون نیز این مجمع را به منظور توزیع سود بین سهامداران مخابرات زودتر از تاریخ مقرر برگزار کرده است که این به معنای شفافیت در صورت های مالی است.
وی افزود: گردش مالی شرکت مخابرات شش هزار میلیارد تومان با سود ۱۵۰۰ میلیارد تومانی است.
رییس سومین مجمع مخابرات خاطر نشان کرد، نسبت سود به فروش در سال ۸۷ ، ۱۸ درصد بود و در سال ۸۸ ، به ۲۷ درصد رشد پیدا کرد. یعنی ۴۸ درصد نسبت رشد سود به فروش داشته ایم. که برگزاری سریع تر مجمع به این دلیل بوده است.
وی با انتقاد ازشایعاتی که در خصوص بعضی اموال و دارایی های غیر منقول  شرکت مخابرات ایران در برخی رسانه ها منتشر شده گفت: مخابرات حتی از یک درصد فروش جاری که طبق قانون می توانست آن را انجام دهد، استفاده نکرده است.
وی تصریح کرد: در ساختار مالی مخابرات تحول ایجاد کرده ایم، بطوریکه سهامداران خرد و سهام عدالت که از اقشار پایین جامعه هستند همگی بتوانند سود خود را دریافت کنند.
۱۸۲/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا