اپل با آیفون قلب را مانیتور می کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، محققان اپل در حال طراحی نرم افزاری برای ارایه روشی به منظور بررسی و مانیتور فعالیت قلب با استفاده از الکترودهایی که بر روی آیفون قرار دارد، هستند.این روش شباهت زیادی به دستگاه های پیشرفته مانیتور ضربان قلب یا EKG دارد و اپل قصد دارد …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، محققان اپل در حال طراحی نرم افزاری برای ارایه روشی به منظور بررسی و مانیتور فعالیت قلب با استفاده از الکترودهایی که بر روی آیفون قرار دارد، هستند.
این روش شباهت زیادی به دستگاه های پیشرفته مانیتور ضربان قلب یا EKG دارد و اپل قصد دارد با این روش تمام نشانه های الکتریکی قلب را مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار دهد.
در این روش مانیتور قلب با بررسی انگشتان دست هم امکان پذیر است.
اپل قصد دارد از الگوهایی ویژه ای برای اندازه گیری و بررسی ضربان قلب با استفاده از وسیله ای برای تعیین ویژگی های بیولوپی با روش ریاضی استفاده کند.
در گذشته تولید کنندگان دستگاه های تلفن همراه فقط به فکر تولید شارژرهایی بودند که با استفاده از انرژی جنبشی یا انرژی آب کار می کرد اما هم اکنون به فکر استفاده از این دستگاه ها در زمینه های بهداشتی و پزشکی افتاده اند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا