پرفروش ترین گوشی های نوکیا در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همچنین علاوه بر مدل های فوق مدل های  X3 ،۲۶۸۰ اسلاید و گوشی های ارزان قیمت نوکیا  به عنوان گوشی های خوش فروش این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند.به گفته فعالان بازار، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همچنین علاوه بر مدل های فوق مدل های  X3 ،۲۶۸۰ اسلاید و گوشی های ارزان قیمت نوکیا  به عنوان گوشی های خوش فروش این برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند.
به گفته فعالان بازار، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.
گوشی N97 MINI نوکیا که با قیمت ۴۱۰  هزار تومان به فروش می رسد از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی ۲/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می برد.
گوشی ۶۳۰۳  کلاسیک نوکیا که به بهای ۱۳۵ هزار تومان فروخته می شود و مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته است دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه اصلی  توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد.
X3 و ۲۶۸۰ اسلاید از جمله دیگر گوشی های این برند است که توانسته در میان مشتریان از استقبال بالایی برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
این دو مدل گوشی به ترتیب به بهای ۱۵۰ و ۷۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
گوشی های ۱۲۰۰ ، ۱۲۰۲ ، ۱۲۰۹ و ۱۶۶۱ این برند که در لیست گوشی های ارزان قیمت قرار دارد توانسته از فروش بالایی برخوردار شود.
این گوشی ها به ترتیب به بهای ۳۰ ، ۳۱ ، ۳۵ و ۴۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا