اسکایپ سرویس چت گروهی راه اندازی می کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، با ارایه سرویس چت گروهی، پنج کاربر به شکل همزمان می توانند با یکدیگر به گفتگوی تصویری بپردازند.این سرویس قرار است هفته آینده به شکل رایگان ارایه شود اما اسکایپ اعلام کرده تا سه یا چهار ماه آینده برای این سرویس هزینه ای را در نظر …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، با ارایه سرویس چت گروهی، پنج کاربر به شکل همزمان می توانند با یکدیگر به گفتگوی تصویری بپردازند.
این سرویس قرار است هفته آینده به شکل رایگان ارایه شود اما اسکایپ اعلام کرده تا سه یا چهار ماه آینده برای این سرویس هزینه ای را در نظر می گیرد.
نرم افزار اسکایپ سرویس های رایگانی را به کاربران ارایه می دهد که می توانند به شکل تصویری یا صوتی با یکدیگر مکالمه کنند یا از سرویس پیام فوری استفاده کنند.
به گفته سخنگوی شرکت اسکایپ این سرویس ابتدا برای دستگاه هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می برند ارایه می شود اما به زودی برای رایانه های مک هم عرضه خواهد شد.
اسکایپ اعلام کرده در صدد است این سرویس را در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا در طول سال جاری میلادی ارایه دهد.
این سرویس همچنین برای تلفن های همراه ارایه شده و به کاربران امکان می دهد از سرویس ارزان تری برای مکالمه استفاده کرده و هزینه رومینگ کمتری پرداخت کنند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا