خریداران گوشی های هوشمند افزایش یافته است

“بابک عزیززادگان” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تقاضا برای گوشی های صفحه نمایش لمسی با سیستم عامل ویندوز موبایل در میان کاربران ایرانی نسبت به گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است.وی افزود: با وجود فناوری های نوین گوشی های تلفن همراه هوشمند، میزان فروش این گوشی ها نسبت …

“بابک عزیززادگان” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تقاضا برای گوشی های صفحه نمایش لمسی با سیستم عامل ویندوز موبایل در میان کاربران ایرانی نسبت به گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است.
وی افزود: با وجود فناوری های نوین گوشی های تلفن همراه هوشمند، میزان فروش این گوشی ها نسبت به سال های گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط بازار تلفن همراه که با تاثیر از کاهش قدرت خرید مردم و کاهش تقاضا روزهای بی رونقی را سپری می کند، قابلیت گوشی های هوشمند و تنوع سرویس های این نوع گوشی ها باعث افزایش فروش این گوشی ها در بازار شده است.
مدیرفروش شرکت پرشین تلکام تصریح کرد: به دلیل افزایش تقاضا برای گوشی های هوشمند و پاکت پی سی، بازار این گوشی ها روزهای گرم و پررونقی را سپری می کند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا