کاربران پهنای باند به ۳.۵ میلیارد نفر می رسند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولار نیوز، بر اساس گزارش اریکسون هم اکنون حدود ۴۰۰ میلیون نفر از سرویس های پهن باند استفاده می کنند که انتظار می رود تا سال ۲۰۱۵ این تعداد به ۳.۵ میلیون مشترک برسد.به علاوه در کشورهای توسعه یافته که شبکه ها مدت زمان طولانی است مورد …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولار نیوز، بر اساس گزارش اریکسون هم اکنون حدود ۴۰۰ میلیون نفر از سرویس های پهن باند استفاده می کنند که انتظار می رود تا سال ۲۰۱۵ این تعداد به ۳.۵ میلیون مشترک برسد.
به علاوه در کشورهای توسعه یافته که شبکه ها مدت زمان طولانی است مورد استفاده قرار می گیرد اپراتورهای در حال مدرنیزه کردن زیرساخت هایش هستند که به این ترتیب کاربرد اطلاعات افزایش و مصرف انرژی کاهش می یابد و به این شکل کاربران به فرکانس های بهتری دسترسی خواهند داشت.
بر اساس این گزارش کمتر از ۵ درصد مردم دنیا به پهنای باند ۲۱ مگابیتی دسترسی دارند و ۱.۵ میلیون نفر از ایستگاه رادیویی GSM استفاده می کنند.
به گفته هانز وستبرگ، مدیر اجرایی اریکسون، گوشی های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه در حال رشد هستند و اپراتورها اقدام به ارایه سرویس های بهتر با قیمت کمتر کرده اند.
وی معتقد است بازار جدید در حال بازگشت به سوی بخش مخابرات سنتی همچون شرکت های کابل و تلویزیون، بخش های دولتی، بهداشتی و نقل و انتقال است.
اریکسون شرکت سوئدی است که در سال ۱۸۷۶پایه ریزی شد. فعالیت اصلی این شرکت در زمینه تهیه شبکه ارتباطی می باشد. این شرکت بعد از ادغام با سونی ژاپن در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گوشی جهان شناخته شده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا