پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند.گوشی I8000 سامسونگ که با گارانتی رسمی به بهای ۵۱۵ هزار تومان به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.صفحه نمایش AMOLED لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند.
گوشی I8000 سامسونگ که با گارانتی رسمی به بهای ۵۱۵ هزار تومان به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.
صفحه نمایش AMOLED لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارتmicroSD تا ۳۲ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی I8000 به شمار می آید.
گوشی B3410 که با قیمت ۱۶۵هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود نیز مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است.
ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و صفحه نمایش TFT لمسی از ویژگی های اصلی مدل فوق به شمار می آید.
در این میان گوشی B5722که با قیمت ۲۳۳ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۲۵۶ میلیون رنگ، حافظه داخلی ۳۰ گیگابایتی و ارتقا آن تا هشت گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری۱۵/۳ مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی B5722 به شمار می آید.
S8003 ، S5233  و S6353 سامسونگ از دیگر مدل های این برند است که به ترتیب با قیمت ۳۴۷ ، ۱۶۵ و ۱۵۹ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا