برنامه های زنده تلویزیون بر روی سرویس ویدئو درخواستی

 داود زارعیان ، در گفت وگو با سازمان خبری موبنا با اشاره اینکه سرویس ویدئو درخواستی در قالب طرح خدمات ارتباطی پیشرفته معرفی شده، اظهار داشت:  این سرویس از جمله  سرویس های خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت می باشد که  به صورت آزمایشی در تهران فعال شده است. وی گفت :سرویس ویدئو درخواستی در ۲۰ …

 داود زارعیان ، در گفت وگو با سازمان خبری موبنا با اشاره اینکه سرویس ویدئو درخواستی در قالب طرح خدمات ارتباطی پیشرفته معرفی شده، اظهار داشت:  این سرویس از جمله  سرویس های خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت می باشد که  به صورت آزمایشی در تهران فعال شده است.
وی گفت :سرویس ویدئو درخواستی در ۲۰ نقطه در تهران در حال آزمایش  است که  پس  از طی  مراحل آزمایشی  به صورت رسمی را ه اندازی می شود.
زارعیان با بیان اینکه این سرویس در ابتدا در چهاراستان فعال خواهد شد، افزود: در اختیار قرار گرفتن تمام فیلم های تولید شده در کشور، آرشیو صدا و سیما، آرشیو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آرشیو دیگر سازما نهای مختلف از دیگر قابلیت های این سرویس است.
مدیر کل روابط عمومی و بین الممللی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه دراین سرویس امکان پخش برنامه های زنده تلویزیونی وجود دارد، افزود: آموزش از راه دور، زیارت از راه دور و سیاحت از راه دور دیگرسرویس هایی است که از طریق سرویس ارتباطی پیشرفته می توان ارایه کرد.
۱۸۲/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا