کاربران تلفن همراه اعتمادی به گوشی های وطنی ندارند

“مجید رمضانی”  در گفتگو با موبنا با تاکید بر اینکه این گوشی تماما ساخت ایران است و حتی نمونه های آن در هیچ جای دنیا دیده نشده، اظهار داشت: متاسفانه این گوشی ها با وجود امکانات بالا با تقاضای چندانی در بازار تلفن همراه کشور روبرو نشده است.وی افزود: وجود برندهای معتبر خارجی از جمله …

“مجید رمضانی”  در گفتگو با موبنا با تاکید بر اینکه این گوشی تماما ساخت ایران است و حتی نمونه های آن در هیچ جای دنیا دیده نشده، اظهار داشت: متاسفانه این گوشی ها با وجود امکانات بالا با تقاضای چندانی در بازار تلفن همراه کشور روبرو نشده است.
وی افزود: وجود برندهای معتبر خارجی از جمله دلایل اصلی است که مشتریان رغبتی به خرید این نوع گوشی ها ندارند.
وی ادامه داد: این گوشی هم اکنون با قیمت ۳۰۰ هزار تومان در اختیار خریداران قرار می گیرد.
رمضانی با اشاره به امکانات این گوشی که با نام «طاها» نیز شناخته می‌شود، افزود: «تلفن همراه تی‌فون۲ دارای امکاناتی چون سیستم عامل ویندوز ۶.۵، صفحه نمایش لمسی ۸/۲اینچی، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت، وای‌فای، GPS و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۵مگاپیکسلی است و با گارانتی رسمی ابرا تهران در بازار تلفن همراه یافت می‌شود.
مدیرفروش شرکت “ابرا تهران” تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی tPhone2″”  ترجمه قرآن کریم به ۵۵ زبان و ۹ تفسیر و ۲۰۰۰ حدیث است. و این گوشی اوقات شرعی و قبله را با استفاده از GPS به کاربر نشان می‌دهد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا