ارائه سه سرویس جدید پستی در سال ۸۹

عبدالخضر کامرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس از ارائه سه خدمت نوین پستی از سوی شرکت پست خبرداد و افزود: سه سرویس ” صندوق پست الکترونیک ” ، ” پست مالی ” و “پست لجستیک ” در سال ۸۹ راه‌اندازی خواهد شد.وی در توضیح سرویس “پست لجستیک ” گفت: این پست در …

عبدالخضر کامرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس از ارائه سه خدمت نوین پستی از سوی شرکت پست خبرداد و افزود: سه سرویس ” صندوق پست الکترونیک ” ، ” پست مالی ” و “پست لجستیک ” در سال ۸۹ راه‌اندازی خواهد شد.
وی در توضیح سرویس “پست لجستیک ” گفت: این پست در رابطه با حمل و نقل کالاست و در این سرویس کالاها براساس شرایط، کیفیت، زمان و استاندارد اتحادیه جهانی پست (UPU) به مقصد رسانده می‌شوند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمان رساندن یک محموله بسیار حائز اهمیت است بر اساس آن نیز استاندارد جهانی وجود دارد که وزارت ارتباطات سعی می‌کند سطح خدمات خود را به استانداردهای جهانی برساند.
معاون ارتباطات و برنامه‌ریزی وزارت ارتباطات در توضیح سرویس ” پست مالی ” افزود: در گذشته چنین سرویسی در پست بانک وجود داشت که به علت آماده شدن پست بانک برای واگذاری در بورس و با توجه به اینکه این سرویس جزء خدمات استاندارد اتحادیه جهانی پست است، طبق مجوزهای اخذ شده شرکت پست در صدد است تا این سرویس‌ راه راه‌اندازی نماید.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا