مهدی اخوان بهابادی؛ قائم مقام وزیرارتباطات در فناوری و امور بین الملل شد

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در متن حکم صادرشده از سوی مهندس تقی پور آمده است: ” جناب آقای دکتر مهدی اخوان بهابادی، نظر به شایستگی، حسن سوابق، تعهد و تجارب ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و روحیه پرتلاش و خستگی ناپذیر و انقلابی‌تان، به …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در متن حکم صادرشده از سوی مهندس تقی پور آمده است: ” جناب آقای دکتر مهدی اخوان بهابادی، نظر به شایستگی، حسن سوابق، تعهد و تجارب ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و روحیه پرتلاش و خستگی ناپذیر و انقلابی‌تان، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت قائم مقام وزیر در فناوری و امور بین الملل منصوب می نمایم.
اهم انتظارات از جنابعالی عبارتست از:
۱- سیاستگذاری، راهبری و نظارت بر طرحها و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه وزارت، شرکت‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه.
۲- حمایت از توسعه فعالیت‌های بخش غیر دولتی با تأکید بر توسعه شرکت‌های دانش بنیان از طریق مدیریت و ارائه وام وجوه اداره شده
۳- ایجاد زمینه‌های رشد، تعالی دانش و فناوری‌های نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ازطریق تقویت مناسبات هدفمند و کنترل شده با مراکز و مجامع علمی و صنعتی داخل و خارج از کشور.
۴- سیاستگذاری، هدایت و نظارت بر توسعه شبکه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با هماهنگی و استفاده از ابزارها و ساختارها و راه کارهای قانونی پیش بینی شده.
۵- ایجاد هماهنگی و همگرائی بین شرکت فناوری اطلاعات، موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیر ساخت باهدف ایجاد وحدت رویه در جهت تحقق اهداف کلان وزارت.
۶- سیاستگذاری و پیگیری ایجاد، حفظ و تداوم و توسعه حضور قدرتمند کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (با تاکید بر توانمندی بخش خصوصی) در عرصه های بین المللی (صدور دانش فنی و تجهیزات تخصصی) با توجه مضاعف به کشورهای همسایه و کشورهای دارای روابط استراتژیک با ج.ا.. ایران.
۷- تبیین سیاست‌ها، خط مشی‌ها، راهبردها و اجرای راه کارها به منظور تداوم حضور موثر و ارتقاء جایگاه ایران(به نمایندگی وزارت متبوع) در مجامع و اتحادیه‌های بین المللی و منطقه‌ای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و فضا.
۸- ایجاد زمینه مناسب و ارائه تسهیلات و حمایت‌های لازم بمنظور برقراری ارتباط مناسب ما بین مراکز آموزشی، تحقیقاتی و صنعتی کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارکان و اجزاء تابعه وزارت متبوع.
۹- پیگیری انجام تعهدات و قراردادهای فیمابین دولت ج.ا.ا با کشورهای مختلف در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات.
امید است در جهت تحقق اصول چهارگانه دولت شامل عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور و همچنین نصب العین قراردادن تقوای اللهی، برابر چارچوب شرح وظایف محوله جدیت و تلاش و افری را ایفاء نموده و با اتکال به خداوند متعال و همکاری تمامی معاونت‌ها و مدیریت‌ها و همکاران در تمامی بخش‌ها و همچنین مدیران ارشد و میانی وزارتخانه و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه بخصوص شرکت فناوری اطلاعات، شرکت زیرساخت و موسسه تحقیقات فناوری اطلاعات و ارتباطات، در انجام مطلوب برنامه‌ها و وظایف محوله موفق باشید.”
۱۱۷/۱۶۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا