سامسونگ زمستان خوبی را پشت سر گذاشت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، سامسونگ اعلام کرد که در طول سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۰ توانست ۶۴.۳ میلیون دستگاه گوشی به فروش برساند. به این ترتیب میزان فروش گوشی در این فصل از سوی سامسونگ تقریبا ۴۰ درصد بیش از مدت زمان مشابه سال قبل برآورد شده …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، سامسونگ اعلام کرد که در طول سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۰ توانست ۶۴.۳ میلیون دستگاه گوشی به فروش برساند. به این ترتیب میزان فروش گوشی در این فصل از سوی سامسونگ تقریبا ۴۰ درصد بیش از مدت زمان مشابه سال قبل برآورد شده است.
سامسونگ تقریبا ۷.۶۶ میلیارد دلار به دست آورد که به این ترتیب سال به سال با افزایش ۸ درصدی همراه بوده است.
سود عملیاتی این شرکت هم یک میلیارد دلار برآورد شد که این میزان هم سال به سال با افزایش یک درصدی همراه بوده است.
سامسونگ میزان سهمش از بازار تلفن همراه را ۲۲ درصد گزارش کرد، این درحالی است که در طول مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۰ درصد برآورد شده بود.
بر این اساس سامسونگ باز هم در میان پنج تولید کننده برتر تلفن همراه دنیا جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.
سامسونگ انتظار دارد با توجه به بهبود وضعیت اقتصادی میزان درخواست برای گوشی های تلفن همراه نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یابد.
بر اساس این گزارش، ۲۷ درصد کل گوشی های فروخته شده توسط سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی بود این در حالی است که در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۰۹ این رقم ۱۲ درصد گزارش شد.
سامسونگ قصد دارد در طول سال جاری میلادی بیشتر بر روی تولید گوشی های مجهز به صفحه نمایش لمسی، گوشی های هوشمند و دستگاه هایی که از سرویس های ۳G چین پشتیبانی می کنند متمرکز شود. همچنین قصد است در طول سال ۲۰۱۰ بیشتر به بازارهای نوظهور وارد شود.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا