سهم IE مایکروسافت افت کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تراستدریوویو، میزان افت سهم بازار مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت اولین بار است که به این اندازه افت کرده و به ۶۰ درصد رسیده است.میزان سهم نسخه های مختلف مرورگر IE در طول ماه گذشته به ۵۹.۹۵ درصد رسید این در حالی است که یک ماه قبل این …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تراستدریوویو، میزان افت سهم بازار مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت اولین بار است که به این اندازه افت کرده و به ۶۰ درصد رسیده است.
میزان سهم نسخه های مختلف مرورگر IE در طول ماه گذشته به ۵۹.۹۵ درصد رسید این در حالی است که یک ماه قبل این رقم ۶۰.۶۵ درصد برآورد شده بود و در طول سال گذشته درست در همین زمان میزان سهم مایکروسافت ۶۸.۳۲ درصد گزارش شده بود که به این ترتیب مایکروسافت تقریبا ۸ درصد از میزان سهم مرورگرش را از سال گذشته تا کنون از دست داده است.
این درحالی است که مرورگر کروم گوگل در حال افزایش میزان سهم خود است به طوری  که در ماه مارس میزان سهمش از بازار مرورگرهای اینترنتی ۶.۱۳ برآورد شد و در ماه آوریل این میزان به ۶.۷۳ درصد رسید.
میزان سهم مرورگرهای سافاری و فایرفاکس به ترتیب از ۲۴.۵۲ و ۴.۶۲ درصد در ماه مارس به ۲۴.۵۹ و ۴.۷۲ درصد در ماه آوریل افزایش یافتند.
این درحالی است که در ماه ژوئن سال گذشته میزان سهم این دو مرورگر به ترتیب ۲۲.۴۳ و ۳.۷۹ درصد برآورد شده بود.
اپرا هم بخشی از سهمش را از دست داد به طوری که در ماه مارس ۲.۷ درصد سهم داشت در ماه آوریل این رقم به ۲.۳ درصد کاهش یافت.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا