ویتنام شبکه های مخابراتی هائیتی را ترمیم می کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، شرکت Viettel، بزرگ ترین اپراتور مخابراتی ویتنام برای ترمیم شبکه های مخابراتی این کشور بزرگ ترین قرارداد خارجی خود را منعقد کرد.بر اساس این قرارداد شرکت Viettel 59 میلیون دلار برای باز سازی شبکه های مخابراتی هائیتی سرمایه گذاره کرده و قرار است ۴۰ میلیون دلار …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، شرکت Viettel، بزرگ ترین اپراتور مخابراتی ویتنام برای ترمیم شبکه های مخابراتی این کشور بزرگ ترین قرارداد خارجی خود را منعقد کرد.
بر اساس این قرارداد شرکت Viettel 59 میلیون دلار برای باز سازی شبکه های مخابراتی هائیتی سرمایه گذاره کرده و قرار است ۴۰ میلیون دلار دیگر تا چهار سال آینده به این مبلغ اضافه کند.
این اقدام به منظور دسترسی بیشتر مردم به شبکه های ارتباطی در هائیتی صورت گرفته است.
تحلیلگران معتقدند رشد اقتصادی زمانی در این کشور اتفاق می افتاد که مردم به ابزارهای اصلی ارتباطی و اتصالی دسترسی داشته باشند.
همکاری ویتل در هائیتی به پیش از زلزله مرگبار ۱۲ ژانویه ۲۰۱۰ بر می گردد.
ضریب نفوذ خط ثابت تلفن در هائیتی فقط ۱.۸ درصد برآورد شده که به این ترتیب از آمریکای لاتین و جزیره کاراییب کمتر بوده است.
ضریب نفوذ موبایل هائیتی ۳۵ درصد گزارش شده در حالی که ضریب نفوذ اینترنت در این منطقه کمتر از یک درصد برآورد شده است.
با وقوع زلزله، خسارت جبران ناپذیری به شبکه های مخابراتی این کشور وارد شد که باعث تخریب شرکت های مخابراتی Teleco و دیگر اپراتورهای محلی شد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا