اپرا یک شرکت سرویس ایمیل خرید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از واشنگتن پست، تحقیقات نشان داده کاربران از مروگر اپرا بر روی تلفن های همراهشان بیش از مرورگر آیفون استفاده می کنند.بر این اساس اپرا قصد دارد با خرید یک شرکت ارایه دهنده سرویس ایمیل امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.اپرا معتقد است با ارایه سرویس …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از واشنگتن پست، تحقیقات نشان داده کاربران از مروگر اپرا بر روی تلفن های همراهشان بیش از مرورگر آیفون استفاده می کنند.
بر این اساس اپرا قصد دارد با خرید یک شرکت ارایه دهنده سرویس ایمیل امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.
اپرا معتقد است با ارایه سرویس FastMail.FM کاربران به تجربه بهتری در زمینه ارسال ایمیل و دسترسی به سرویس های پیام دسترسی خواهند داشت.
بر اساس گزارش رویترز، از جایی که مردم برای اولین بار از سرویس ایمیل در گوشی همراه خود استفاده می کند اپر قصد دارد با ارایه سرویس FastMail.FM کاربران تجربه بهتری در این زمینه داشته باشند.
اپرا شرکتی نروژی است که در سال ۱۹۹۴به عنوان یک گروه تحقیقاتی وابسته به اپراتور ارتباطی تله‌نور نروژ فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از آن در سال ۱۹۹۵به نام شرکت اپراسافت وار به ارایه سرویس های خود پرداخت.
 اولین نمونه از نسخه اپرا در سال ۱۹۹۷ و با نام نرم افزار ویندوز با نسخه۲.۰ به بازار ارایه شد.
اپرا سافت وار در ابتدای فعالیتش روی کاربردهای اینترنت کار می کرد و بعد از آن  به سوی ارایه نرم افزارهای استاندارد وب روی آورد. این شرکت در کشورهای سوئد، چین، ژاپن، هلند و آمریکا نمایندگی دارد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا