بازار سیمکارت های اعتباری همراه اول همچنان داغ است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این نوع سیمکارت ها به دلیل هزینه مناسب و آنتن دهی خوب مورد خرید بیشتر مشتریان این کالای ارتباطی قرار گرفته است.به همین منظور به دلیل بهره مندی تعداد بیشتری از کاربران تلفن  همراه از مزایای فروش سیم کارت های خانواده همراه اول، زمان فروش این سیم کارت ها  …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این نوع سیمکارت ها به دلیل هزینه مناسب و آنتن دهی خوب مورد خرید بیشتر مشتریان این کالای ارتباطی قرار گرفته است.
به همین منظور به دلیل بهره مندی تعداد بیشتری از کاربران تلفن  همراه از مزایای فروش سیم کارت های خانواده همراه اول، زمان فروش این سیم کارت ها  که تا پایان اسفندماه سال گذشته بود با این تصمیم شرکت ارتباطات سیار ایران تا ۲۷ اردیبهشت ماه تمدید کرد.
سیمکارت های خانواده همراه اول شامل دو سیم کارت اعتباری با شماره های پشت سرهم با قیمت ۳۰ هزار تومان و اعتبار هر کدام پنج هزار تومان است.
سیمکارت های اعتباری تالیا و اپراتور دوم نیز به ترتیب به بهای ۱۲ و پنج هزار تومان در بازار آزاد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
در همین حال سیمکارت های دائمی همراه اول نیز بدون نوسان قیمت در بازار امروز در اختیار مشتریان قرار گرفت.
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول در بازار امروز با قیمت حدود ۵۸۰هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب به بهای حدود ۵۶۰ ، ۵۳۵و ۳۸۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت ۳۹۰، ۳۶۰ ، ۳۱۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت  ۳۸۰، ۳۲۰، ۲۶۰، ۲۵۵، ۲۴۰ ، ۲۳۵ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار سیمکارت تهران به فروش می رسد.
۱۲۹/۱۶۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا