اینترنت چین ۴۰۰ میلیون نفر را درنوردید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر تقریبا یک سوم جمعیت چین به اینترنت دسترسی دارند و از سرویس های آنلاین بهره می برند.بر اساس گزارش آژانس خبری شینگهووا، چین بزرگ ترین جمعیت آنلاین را در این کشور دارد و دقیقا ۴۰۴ میلیون نفر از مردم …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر تقریبا یک سوم جمعیت چین به اینترنت دسترسی دارند و از سرویس های آنلاین بهره می برند.
بر اساس گزارش آژانس خبری شینگهووا، چین بزرگ ترین جمعیت آنلاین را در این کشور دارد و دقیقا ۴۰۴ میلیون نفر از مردم این کشور به اینترنت دسترسی دارند. این در حالی است که سال ۲۰۰۹ تعداد افرادی که در این کشور به اینترنت دسترسی داشتند ۳۸۴ میلیون نفر برآورد شده بود.
تعداد کاربران چینی که با استفاده از تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند ۲۳۳ میلیون نفر گزارش شده در حالی که تعداد کاربرانی که از طریق پهنای باند به اینترنت دسترسی دارند ۳۴۶ میلیون نفر برآورد شده است.
جمعیت آنلاین چین در جایی عقاید و نظرات خود را به اشتراک می گذارند که رسانه های این کشور تحت کنترل سخت و شدید دولت چین قرار دارد.
چین در بین دیگر رقبای اسیایی خود با سالیانه رشدی معادل ۲۰.۴درصد رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا