برای آیپد سیمکارت ارایه شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام ای، دستگاه iPad 3G جدید اپل از نوع متفاوتی از سیمکارت بهره می برد که از سیمکارت های معمولی کمی کوچکتر است.با استفاده از Micro SIM کاربران این امکان را خواهند داشت که از دستگاه آیپد خود همانند یک گوشی آیفون یا تلفن همراه …

برای آیپد سیمکارت ارایه شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام ای، دستگاه iPad 3G جدید اپل از نوع متفاوتی از سیمکارت بهره می برد که از سیمکارت های معمولی کمی کوچکتر است.
با استفاده از Micro SIM کاربران این امکان را خواهند داشت که از دستگاه آیپد خود همانند یک گوشی آیفون یا تلفن همراه دیگری استفاده کنند.
با توجه به تصاویری که از این سیمکارت ارایه شده، در یک بسته بندی شبیه سیمکارت های معمولی است و می توان سیمکارت را از بسته بندی و کارت آن جدا کرده و داخل دستگاه iPad 3G گذاشت.
هنوز مشخص نشده که چرا این دستگاه از سیمکارت کوچکتری نسبت به سیمکارت ها و دستگاه های دیگر بهره می برد اما به نظر می رسد به منظور گرفتن فضای کمتری از دستگاه از سیمکارت کوچکتر استفاده شده است.
به تازگی اخباری مبنی بر اینکه اپل قصد گوشی iPhone 4G را با سیمکارت کوچکتر به بازار عرضه کند، ارایه شده بنابر این سیمکارت هایی که توسط AT&T ارایه شده به درد آیفون هم می خورد.
این سیمکارت ها همزمان با عرضه دستگاه iPad 3G توسط فروشگاه های AT&T در دسترس کاربران قرار می گیرند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا