گوشی های موتورولا رو به فراموشی است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی های کمپانی موتورولا که چهارمین سازنده بزرگ گوشی در جهان به شمار می آید در بازار ایران طرفدار ندارد و بازار این گوشی ها بی رونق تر از گذشته سپری می شود.عرضه مدل های جدید و متنوع از برندهای معتبر و به روز جهانی موجود در بازار باعث …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی های کمپانی موتورولا که چهارمین سازنده بزرگ گوشی در جهان به شمار می آید در بازار ایران طرفدار ندارد و بازار این گوشی ها بی رونق تر از گذشته سپری می شود.
عرضه مدل های جدید و متنوع از برندهای معتبر و به روز جهانی موجود در بازار باعث شده تا خریداران تمایلی به خرید گوشی های موتورولا نداشته باشند چرا که توزیع گوشی های جدید موتورولا در بازار به ندرت صورت می گیرد.
از سوی دیگر کاهش واردات قانونی گوشی های موتورولا باعث شده تا نمایش این نوع گوشی ها در پشت ویترین مغازه ها کاهش یابد.
 در حال حاضر شرکت “فیتکو” که به عنوان نماینده قانونی گوشی های موتورولا در بازار تلفن همراه کشور به شمار می آید تا کنون واردات گسترده ای در این زمینه انجام نداده است و تنها هراز گاهی برخی از مدل های این برند را به صورت محدود روانه بازار می کند.
 به گزارش موبنا ، کاهش واردات گوشی های موتورولا توسط نمایندگان قانونی و عدم عرضه مدل های جدید این برند به بازار تلفن  همراه کشور جایی برای افزایش سهم موتورولا باقی نگذاشته است.
همچنین جو حاکم بر کشور مبنی بر عدم استقبال از گوشی های آمریکایی باعث شده تا بازار موتورولا در ایران همچنان بدون مشتری روزهای سردی را سپری کند.
عرضه مدل های جدید و متنوع از برندهای معتبر جهانی موجود در بازار باعث شده تا خریداران تمایلی به خرید گوشی های موتورولا نداشته باشند چرا که توزیع گوشی های جدید موتورولا در بازار به ندرت صورت می گیرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا