گوشی N900 نوکیا با گارانتی رسمی به بازار می آید

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی جدید نوکیا که چندی پیش با گارانتی متفرقه توسط قاچاقچیان روانه بازار شد بزودی با گارانتی رسمی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.گوشی N900 نوکیا برای اولین بار توسط قاچاقچیان و با قیمت کاذب یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان وارد بازار شد و بعد از گذشت مدت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی جدید نوکیا که چندی پیش با گارانتی متفرقه توسط قاچاقچیان روانه بازار شد بزودی با گارانتی رسمی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گوشی N900 نوکیا برای اولین بار توسط قاچاقچیان و با قیمت کاذب یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان وارد بازار شد و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی قیمت آن شکست و هم اکنون به ۵۶۰ هزار تومان رسیده است .
مشخصات فنی گوشی N900 نوکیا به شرح زیر است:
این گوشی ۱۸۱ گرمی که در ابعاد ۹/۱۱۰ در ۱۸ در ۸/۵۹ میلیمتر ساخته شده، دارای صفحه نمایش ۳/۵ اینچی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی با مموری کارت microSD تا ۱۶ گیگابایت و مجهز به SMS (threaded view), Email, Push Email, IM است.
این گوشی از آگوست سال ۲۰۰۹ میلادی (مرداد ماه ۸۸) روانه بازار تلفن همراه شد.
به گزارش موبنا، ورود غیرقانونی برندهای مختلف گوشی تلفن همراه قبل از ورود رسمی این گوشی ها به بازار کشور، نه تنها سبب از بین رفتن تعادل بازار می شود ، بلکه پایمال شدن حقوق مصرف کنندگان، شرکت های واردکننده قانونی و دولت را به همراه دارد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا