موتورولا پیشرفت کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت موتورولا در حالی از عملکرد مالی خود در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر می دهد که پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به سال گذشته داشته است.بخش تلفن همراه این شرکت اعلام کرد که در سه ماهه ابتدایی سال سود ناخالصی که …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت موتورولا در حالی از عملکرد مالی خود در سه ماهه ابتدایی سال جاری خبر می دهد که پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به سال گذشته داشته است.
بخش تلفن همراه این شرکت اعلام کرد که در سه ماهه ابتدایی سال سود ناخالصی که از دست داده ۱۹۲ دلار گزارش شده این درحالی است که در طول مدت زمان مشابه سال قبل ۵۴۵ میلیون دلار از دست داده بود.
موتورولا در طول این فصل شش مدل گوشی اندروییدی معرفی کرد و توانست ۸.۵ میلیون دستگاه گوشی به فروش برساند که از این میزان ۲.۳ میلیون گوشی هوشمند بوده است.
میزان فروش گوشی های هوشمند در طول این فصل از سوی موتورولا نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بیشتر بوده است.
بر اساس این گزارش در طول سه ماهه زمستان ۱۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسید که از این میزان دو میلیون متعلق به موتورولا بوده است.
این درحالی است که اپل توانست در طول این زمان ۸.۸ میلیون دستگاه گوشی آیفون به فروش برساند.
با این حال موتورولا نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشت و توانست ۶۹ میلیون دلار به دست آورد. البته نسبت به سه ماهه چهارم سال با کاهش میزآن درآمد روبه روشد. در فصل چهارم ۲۰۰۹ این شرکت ۱۴۲ میلیون دلار درآمد داشت.
شرکت چند ملیتی موتورولا در سال ۱۹۲۸ در آمریکا تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در “شاومبورگ” واقع در ایالت “ایلینویز” آمریکا است.
این شرکت در زمینه صنعت ارتباط از راه دور، تولید میکرو پروسسور، تلفن های همراه، رادیوهای دوطرفه و سیستم شبکه فعالیت می کند.
این شرکت  ۶۶ هزار کارمند دارد و در سال گذشته با کاهش فروش و درآمد مواجه شده است.
شرکت آمریکایی موتورولا که یکی از تولید کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار می رود قصد دارد با تولید گوشی های بسیار پیشرفته بازار خود را در مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا گسترش دهد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا