راه‌اندازی ۲۵ هزار پورت اینترنت پرسرعت در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید عبدالحسین افتخاری پیش از ظهر امروز در بازدید از مخابرات شهرستان جم اظهار داشت: به زودی بیش از ۲۵ هزار پورت اینترنت پرسرعت در استان بوشهر نصب می‌شود و با راه‌اندازی این شبکه در واقع مشکل اینترنت استان به طور کامل برطرف می‌شود.وی افزود: اجرای طرح GSM روستایی …

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید عبدالحسین افتخاری پیش از ظهر امروز در بازدید از مخابرات شهرستان جم اظهار داشت: به زودی بیش از ۲۵ هزار پورت اینترنت پرسرعت در استان بوشهر نصب می‌شود و با راه‌اندازی این شبکه در واقع مشکل اینترنت استان به طور کامل برطرف می‌شود.
وی افزود: اجرای طرح GSM روستایی نیز با هدف پوشش ارتباطی روستایی که به عنوان بی‌سیم و مویابل محلی شناخته می‌شود، از دیگر برنامه‌های شرکت مخابرات استان بوشهر است که به زودی انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این طرح سبب می‌شود که تا شعاع ۱۰ کیلومتری روستاها، ارتباط‌‌رسانی شود، ضمن اینکه این طرح قابلیت اینترنتی نیز دارد و در نظر داریم این طرح را در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر راه‌اندازی کنیم.
افتخاری تصریح کرد: با توجه به اینکه مخابرات این استان به عنوان یک پایلون اجرای فیبر خانگی ( تلفن بدون سیم ) در کشور شناخته شده است، منطقه عسلویه به عنوان یکی از دو نقطه کشور برای اجرای این طرح بزرگ پیشنهاد شده است که این امر از ارزش بسیار زیادی برخوردار است و انتظار داریم که اجرای این طرح تاثیر بسیار زیادی بر فعالیت‌های مخابراتی داشته باشد.
وی در ادامه با تجلیل از اقدامات و توانمندی‌های نیروهای فعال در مخابرات شهرستان جم یادآور شد: این شهرستان، نخستین شهرستانی است که اداره مخابرات آن به طور کامل توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و این امر تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت و توسعه شبکه مخابراتی داشته است.
افتخاری در ادامه اظهار داشت: امیدوار هستیم که بتوانیم با تلاش همه کارکنان، از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم و از حداقل امکانات حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم و خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه کنیم.
در این نشست کارشناسان و کارکنان مراکز مخابرات روستایی و کارمندان و کارکنان اداره مخابرات جم نیز به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند و خواستار افزایش امکانات و تجهیزات این شهرستان شدند.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا