اعلام جزئیات واگذاری سیمکارت‌های اپراتور سوم تا سه ماه آینده

ذبیح الله فیض آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات فارس با تاکید بر اینکه اولین اقدام تامین تله کام پس از دریافت پروانه فعالیت در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه مطالعه استراتژی بازار است ، اظهار داشت: تا زمانی که این مطالعات مشخص نگردد و شرایط بازار با توجه به رقبای موجود سنجیده نشود …

ذبیح الله فیض آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات فارس با تاکید بر اینکه اولین اقدام تامین تله کام پس از دریافت پروانه فعالیت در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه مطالعه استراتژی بازار است ، اظهار داشت: تا زمانی که این مطالعات مشخص نگردد و شرایط بازار با توجه به رقبای موجود سنجیده نشود نمی توان بهای این سیمکارت های را مشخص کرد.
وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده سیمکارت های اپراتور سوم از بهمن ماه سال جاری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که این سیمکارت ها مبتنی بر نسل سوم تلفن همراه هستند.
فیض آبادی اولویت واگذاری سیم کارتهای اپراتور سوم را تهران و شهرهای بزرگ عنوان کرد و گفت: سیمکارت های نسل سوم تلفن همراه (۳G ) به تدریج در تمام کشور و براساس پروانه صادر شده ، عرضه خواهد شد.
به گفته وی، جزئیات پروانه بهره برداری از اپراتور سوم تلفن همراه کشور با جزئیات این پروژه در زمان مزایده متفاوت است و این شرایط جدید به زودی از سوی سازمان تنظیم مقررات اعلام می شود.
به گزارش فارس اوایل هفته گذشته وزیر ارتباطات ، پروانه فعالیت اپراتور سوم را به شرکت تامین تله کام وابسته به سازمان تامین اجتماعی اعطاء کرد .
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا