پیشرفته ترین گوشی های هوشمند نوکیا روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، کاربران این مدل نوکیا می توانند ضمن ایجاد محتوایی جذاب، امکان لذت بردن از برنامه های وب تی وی و نرم افزارهای پرطرفدار Ovi Store را داشته باشند. گوشی N8 نوکیا با دوربین ۱۲ مگاپیکسی به همراه لنز کارل زایس، فلش زنون و …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، کاربران این مدل نوکیا می توانند ضمن ایجاد محتوایی جذاب، امکان لذت بردن از برنامه های وب تی وی و نرم افزارهای پرطرفدار Ovi Store را داشته باشند.
گوشی N8 نوکیا با دوربین ۱۲ مگاپیکسی به همراه لنز کارل زایس، فلش زنون و همچنین سنسور بزرگ خود امکانات یک دوربین دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می دهد. 
نوکیا N8 با قابلیت های ویژه ای که دارد به عنوان یک وسیله سرگرمی قابل حمل به شمار آمده و کاربران می توانند با اتصال گوشی خود به سینمای خانگی از تماشای تصاویر ویدئویی ضبط شده با صدای فراگیر دالبی دیجیتال لذت ببرند.
این گوشی امکان دسترسی به سرویس وب تی وی را نیز فراهم کرده که از این طریق برنامه های مختلف تلویزیونی و اخبار از کانال های خبری به راحتی بر روی گوشی قابل دسترس خواهند بود.
همچنین کاربران می توانند از طریق Ovi Store به شبکه محلی وب تی وی نیز دسترسی مستقیم داشته باشند.
ضمناً گوشی نوکیا مدل N8 با داشتن نسخه جدید Ovi Maps به همراه سرویس رانندگی و پیاده روی رایگان در ۷۰ کشور جهان، همراه کاربران در رسیدن به مکان های مورد علاقه شان است.
پرطرفدارترین نرم افزار مورد استفاده در گوشی های هوشمند، سیمبین، با آخرین نسخه اش، یعنی سیمبین ^۳ ، گوشی نوکیا N8 را تجهیز کرده است.
 این نسخه نرم افزاری امکانات پیشرفته ای مثل عکس العمل نسبت به حرکات دست که شامل چند لمس در یک زمان (multi touch) ، تغییر صفحه با حرکت انگشت (flick scrolling) و همچنین امکان زوم با باز و بسته کردن انگشتان روی صفحه (pinch-zoom) است را برای کاربران فراهم می کند.
 به علاوه، نوکیا N8 دارای صفحه نمایشی چندگانه با برنامه و نرم افزارهای مختلف بوده که به راحتی می تواند مطابق سلیقه کاربران تغییر کند.
 معماری گرافیکی ۲D و ۳D جدید در پلت فرم گوشی نوکیا N8 با بهره گیری از سخت افزار پرشتاب آن عکس العمل های سریعتری از واسط کاربر را فراهم کرده است.
 سیمبین ^۳ ضمن ایجاد تحولی در کارایی، با مدیریت بهتر حافظه امکان اجرای چند برنامه را در یک زمان و با سرعتی بیشتر در این گوشی فراهم نموده است.
Qt برای طراحان نرم افزار
گوشی نوکیا N8 اولین گوشی نوکیا بوده که به Qt مجهز شده است. محیط نرم افزاری Qt ضمن تسهیل هرگونه ارتقا، این امکان را به طراحان می دهد تا بتوانند به طراحی نرم افزار پرداخته و از طریق سیمبین و یا سایر پلت فرم ها به اجرا در آورند.
 نوکیا همچنین Nokia Qt SDK قدرت مند و ساده خود را در نسخه اولیه در دسترس قرار داده که موجب درک بهتری از امکانات Qt برای طراحان نرم افزار شده است.
این گوشی نوکیا با قیمت حدود ۴۰۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا