آمانو صبح یکشنبه با ظریف دیدار می‌کند

یوکیا آمانو امشب در راس هیاتی وارد ایران می‌شود و روز یکشنبه در اولین دیدار خود با مقامات کشورمان با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو می‌کند. این دیدار پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران انجام خواهد شد. هفته پیش علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی که برای شرکت در پنجاه و …

یوکیا آمانو امشب در راس هیاتی وارد ایران می‌شود و روز یکشنبه در اولین دیدار خود با مقامات کشورمان با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

این دیدار پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران انجام خواهد شد.

هفته پیش علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی که برای شرکت در پنجاه و نهمین کنفرانس عمومی سالانه آژانس به وین رفته بود، از سفر آمانو به تهران خبر داد.

همچنین بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به سفر آمانو به تهران و برخی جوسازی‌ها در رابطه با اهداف این سفر اعلام کرد: سفر آمانو به تهران در راستای برنامه نقشه راه میان ایران و آژانس است که همزمان با توافق وین به امضا رسید.

نوشته های مشابه

بر اساس این گزارش، ۱۲ نفر از کارشناسان آژانس اوایل هفته گذشته به تهران آمده‌اند. ایران و آژانس در چارچوب نقشه راه قرار است تا پایان سال ۲۰۱۵ سوالات و ابهامات مربوط به فعالیت‌های گذشته و حال ایران را بررسی و این ابهامات را رفع کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا