کشف یک قطعه بزرگ در اقیانوس هند

هنوز هیچ پاسخ قطعی در رابطه با معما پرواز ام‌اج ۳۷۰ وجود ندارد؛ ۱۷ اسفند سال ۱۳۹۲ بود که این هواپیما با ۲۳۹ نفر سرنشین کوالالامپور را به مقصد پکن ترک کرد و در طول مسیر از رادار ها خارج شد. دیروز یک خلبان فرانسوی اعلام کرد که قطعه ای سفید رنگ را دیده که …

هنوز هیچ پاسخ قطعی در رابطه با معما پرواز ام‌اج ۳۷۰ وجود ندارد؛ ۱۷ اسفند سال ۱۳۹۲ بود که این هواپیما با ۲۳۹ نفر سرنشین کوالالامپور را به مقصد پکن ترک کرد و در طول مسیر از رادار ها خارج شد.

دیروز یک خلبان فرانسوی اعلام کرد که قطعه ای سفید رنگ را دیده که در اقیانوس هند شناور بوده است، گفته شده این قطعه ممکن است مربوط به پرواز گم شده مالزی باشد.

۲ ماه پیش قطعه ای  از بال یک هواپیمای بوئینگ در اقیانوس هند و سواحل رئونیون پیدا شد. مالزیایی‌ها تایید کرده اند این قطعه، بال بوئینگ ۷۷۷ گم شده است،

سیوا وادیولو، یکی از مسوولان سازمان هواپیمایی فرانسه در رئونیون در این رابطه گفت: روز ۳ شنبه یک خلبان هواپیمایی فرانسه یک قطعه سفید رنگ شناور در اقیانوس هند ودر  ۷۰ کیلومتری جزیره رئونیون را گزارش داده است.

گزارش داده شده است که این هواپیما در ارتفاع ۳۰۰۰ متری از سطح زمین بوده است به همین علت وادیولو می گوید این قطعه دیده شده باید حجیم باشد.

مقامات فرانسوی یک کشتی و یک هواپیما را به آن ناحیه که خلبان گزارش داده قرستادند اما تاکنون چیزی پیدا نکرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا