نکات دانستنی در خصوص خرید موبایل های هوشمند گران قیمت

به گزارش خبرنگار موبنا، پردازنده‌های چهار یا هشت‌ هسته‌ای قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۱۰، ۸۰۵ و ۸۰۸ است که وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد. با این‌حال پردازنده Ax اپل، پردازنده‌های مدیاتک و پردازنده سامسونگ (اکسینوس) رقبای سرسخت پردازنده اسنپدراگون شرکت کوالکام هستند. کیفیت و مقدار وضوح نمایشگری که برای گوشی خود انتخاب می‌کنید بسیار اهمیت …

به گزارش خبرنگار موبنا، پردازنده‌های چهار یا هشت‌ هسته‌ای قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۱۰، ۸۰۵ و ۸۰۸ است که وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد.
با این‌حال پردازنده Ax اپل، پردازنده‌های مدیاتک و پردازنده سامسونگ (اکسینوس) رقبای سرسخت پردازنده اسنپدراگون شرکت کوالکام هستند.
کیفیت و مقدار وضوح نمایشگری که برای گوشی خود انتخاب می‌کنید بسیار اهمیت دارد چرا که مهم‌ترین بخشی که هر روز شما با آن کار خواهید داشت همین نمایشگر دستگاه است. بنابراین بر مقدار تراکم پیکسلی و مقدار رزولوشن مناسب با اندازه نمایشگر حتما توجه داشته باشید. در این لیست نمایشگر محصولات سامسونگ با رزولوشن QHD و پنل Super AMOLED وضوح و کیفیت بالاتری دارند.
کیفیت ساخت و طراحی دستگاه موضوع مهم دیگری است که باید به آن بسیار توجه کنید. دستگاه‌های پرچم‌دار قیمت بالایی دارند و شاید با خرید آن‌ها مجبور به حفظ و استفاده از آن‌ها تا یک یا دو سال شوید، بنابراین دستگاهی را انتخاب و خرید کنید که از طراحی و امکانات آن لذت می‌برید.
کیفیت ساخت و بدنه دستگاه‌های همچون اچ تی سی وان ام ۹، گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، اکسپریا زد ۳، آیفون ۶ اپل، گلکسی نوت ۴ سامسونگ، جی ۴ ال‌جی و موتو ایکس ۲۰۱۴ از باقی دستگاه‌ها بهتر به نظر می‌رسد.
ویژگی با اهمیت دیگر دستگاه‌های پرچم دار قطعا دوربین و بازده‌‌ی آن‌ها در عکس و فیلم‌برداری است.
دوربین پرچم‌دار‌های جدید اکثرا کیفیت مناسبی دارند، اما باز هم تفاوت وجود دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم به پست مقایسه دوربین پرچم‌دار‌ها در زومیت و نتیجه آن سر بزنید تا با توجه به علاقه خود بهترین انتخاب را انجام دهید.
گوشی‌های پرچمدار با نمایشگر ۵ اینچی عموما ابعاد مناسبی برای در دست گرفتن دارند اما شما باید درباره دستگاه‌های با اندازه نمایشگر ۵.۵ اینچی به بالا با کمی احتیاط بیشتر انتخاب خود را انجام دهید.
آیفون ۶ با نمایشگر ۴.۷ اینچی تنها دستگاه کوچک‌تر از ۵ اینچ لیست ما است که از ارگونومی بسیار خوبی بهره می‌برد.
ابعاد و وزن گوشی هوشمند تاثیر به سزایی بر تجربه کاربری شما با دستگاه دارد، بنابراین با توجه به سلیقه و ترجیح خود سعی کنید دستگاه‌ای با ضخامت کم، ابعاد مناسب، قرارگیری آسان در دست و وزن سبک و مناسب را انتخاب و خرید کنید.
سعی کنید قبل از خرید هر کدام از این گوشی‌ها، آن‌ها را در دست بگیرید و موردی را انتخاب کنید که بیشتر به سلیقه شما نزدیک است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا